E-Learning: Tuisyen Melalui Internet @ Online Tuisyen  

Friday, July 21, 2006

ONLINE TUISYEN PRODUK SCORE A********Laman web : http://www.scorea.com.my

Kepada para pembaca budiman,

Artikel di bawah telah diambil untuk sebaran rujukan tuan/puan. Ianya adalah informasi yang sangat berguna...Bacalah kelebihan online tuisyen ini:

Syarat untuk mendapatkan satu keputusan yang cemerlang di dalam sesuatu peperiksaan ialah dengan menggunakan kaedah “pembelajaran output”, kebolehan untuk mengeluarkan dan menggunakan apa yang telah dipelajari. Ramai pelajar hanya melakukan pembelajaran input – iaitu membaca, belajar, menghafal dan mendengar adalah pembelajaran input. Inilah sebabnya ramai pelajar yang mendapat markah yang sederhana. Tidak ramai yang mendapat markah cemerlang...

Kenshido telah mengambil masa selama 4 tahun untuk membentuk satu kaedah pembelajaran output yang cukup komprehensif yang mana online tuisyen telah direka mengikut kurikulum yang telah ditetapkan oleh Kementerian Pendidikan. Kenshido akan membantu dan membimbing anak anda dalam online tuisyen supaya Bersedia Menghadapi Peperiksaan dan seterusnya mencapai kecemerlangan A. Berlatih mencapai kecemerlangan, keinginan untuk berjaya adalah penting , tetapi keinginan untuk bersedia adalah lebih penting. Apabila tiba hari peperiksaan anak anda akan mengharungi cabaran dengan keyakinan dan mencapai kecemerlangan A melalui online tuisyen Score A.

Liputan Subjek:


Kelebihan Score A:


Modul UPSR & PMR:


Report Online-Melalui SMS:


Website Score A:



KE ARAH KECEMERLANGAN PENDIDIKAN DAN EKONOMI
Utama Mengenai Kenshido Produk Score A

Untuk informasi lanjut online tuisyen sila cuba layari :

http://www.aridztech.com/scorea/?ref=fitri
http://www.scorea.com.my/bm/index.cfm
http://scoreaprogramme.blogspot.com/

AddThis Social Bookmark Button
Email this post


Design by Amanda @ Blogger Buster